Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΤΙ θα ήθελα...

    Σε περίπτωση εκλογών το κυβερνών κόμμα θα χάσει τους μισούς και πλέον βουλευτές του. Συνυπολογίζοντας και τις αντικαταστάσεις που θα υπάρξουν από τωρινούς επιλαχόντες οι οποίοι θα περάσουν σε ψήφους κάποιους νυν βουλευτές υπολογίζω γύρω στους εβδομήντα δουλευτές να χάσουν τις έδρες τους. Δηλαδή σφαγή. Οπότε αν εγώ ήμουν τώρα βουλευτής ή υπουργός του ΠΑΣΟΚ θα είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου το πως να μη χάσω την έδρα μου. Άρα δεδομένων των δύσκολων καταστάσεων που περνάει η κυβέρνηση και με εμφανή τον κίνδυνο να πέσει θα έβγαινα στα κανάλια και θα ζήταγα κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας!!!! 



    Αν ήμουν ο Σαμαράς ή κάποιος από τους βουλευτές του και υπήρχε περίπτωση να εκλεγώ κυβέρνηση σε γενόμενες εκλογές τότε θα έβγαινα ανοιχτά και θα ζήταγα μετ' επιτάσεως εκλογές απορρίπτοντας ασυζητητί κάθε πρόταση συγκυβέρνησης! Άσε που σε περίπτωση συγκυβέρνησης αν ήμουν ο Σαμαράς δε θα γινόμουν πρωθυπουργός.


     Αν ήμουν ένα μικρό κόμμα λίγο θα με ένοιαζε ότι και αν γίνει, αφού ούτε κυβέρνηση πρόκειται να βγω ούτε να συγκυβερνήσω με θέλει κανένας, οπότε θα αφουγκραζόμουν τη λαϊκή απαίτηση που είναι οι εκλογές (μάλλον) και θα ζήταγα και εγώ εκλογές μπας και ξεστραβωθεί κανένας και μου ρίξει κανένα ψηφαλάκι παραπάνω.


    Αν όμως ήμουν το Γκιόργκο τότε θα ήθελα εγώ και μόνο εγώ να είμαι πρωθυπουργός. Πως ήταν η Ντόρα κάποτε που ήθελε αυτή και μόνο αυτή να είναι πρόεδρος και έκανε κόμμα δικό της κατά δικό της;;;;; Ε έτσι και εγώ δε θα ήθελα ούτε εκλογές, ούτε συγκυβέρνηση. Θα ήθελα δημοψήφισμα!!!!!!



   Μια μικρή ανάλυση έτσι για να κατανοούμε κάποια πράγματα.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου