Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Δηλώσεις Κουράκη περί Χριστιανικού Φόρου.


Ξεκινάω το άρθρο με ένα δεδομένο: Είμαι Χριστιανός. Δε χρειάζεται να αποδείξω σε κανέναν την πίστη μου, είναι εντελώς προσωπικό θέμα, κανένας δε μπορεί να μου πει κάνε αυτό ή κάνε το άλλο αφού είσαι Χριστιανός και λογαριασμό δε θα δώσω σε κανέναν αν είμαι καλός ή κακός Χριστιανός αφού θα πάω στην Κόλαση ή στον Παράδεισο που εγώ πιστεύω. Οπότε αυτό το θέμα συζήτηση δεν παίρνει.

   Κάθε νοήμων άνθρωπος βλέπει πλέον ότι η εκκλησία πια, ουδεμία σχέση έχει με την θρησκεία και τις επιταγές του Χριστιανισμού και της θείας διδασκαλίας. Έχω γράψει σχετικό άρθρο δε θα μακρηγορήσω επ΄αυτού. Οι παπάδες είναι κανονικοί δημόσιοι υπάλληλοι σήμερα. Ας κάνει μια έρευνα η εκκλησία και αν μπορεί ας πληρώσει του παπάδες από τα ταμεία της και καμία επαφή ας μην έχει με το κράτος.

Πάμε στις δηλώσεις Κουράκη. Αυτό που λέει ο ανεγκέφαλος Κουράκης δε γίνεται. Και δε γίνεται πολύ απλά γιατί κανείς δε θα δηλώσει Χριστιανός, στη φορολογική του δήλωση όπως είπε,  ώστε να πληρώσει το φόρο. Το μόνο που έκανε ο ανεγκέφαλος και επικίνδυνος Κουράκης του ΣΥΡΙΖΑ, είναι να ανοίξει τον ασκό του Αιόλου και τη συζήτηση, ώστε να πατήσουν κάπου αύριο-μεθαύριο οι Κυβερνώντες και να επιβάλουν θρησκευτικό φόρο, ανάλογο με άλλα κράτη (βλ. Αυστρία), όπου είσαι υποχρεωμένος να τον πληρώσεις και να δηλώσεις θρήσκευμα έστω και αθεΐα. Αλλά αυτά παθαίνει όποιος θέλει να πει την μαλακία του χωρίς να σκεφτεί. Επίσης δεν τον άκουσα να λέει τίποτα για τους μουσουλμάνους ιερείς που πληρώνει το Ελληνικό κράτος Γιατί;;;;; Να σας πω εγώ γιατί. Γιατί αν το έλεγε σήμερα θα γινόταν της πουτάνας από διαδηλώσεις.....και τις έχετε δει τις διαδηλώσεις των μουσουλμάνων...... 



Η δική μου δήλωση στο πνεύμα δηλώσεων Κουράκη: Αφού εγώ ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ΠΑΣΟΚ κτλ δε ψήφισα γιατί να πληρώνω τους μισθούς των βουλευτών τους, τα εκατομμύρια ευρώ κρατικών επιχορηγήσεων στα κόμματά τους, τους υπαλλήλους τους, τα γραφεία τους, τις συγκεντρώσεις τους κτλ;;;;;;;;;;; Εγώ κύριε αυτοί που ψήφισα δε μπήκαν στη βουλή. Γιατί να σας πληρώνω;;;; Για να ακούω τις κοτσάνες σας και να μου μοστράρετε τα μούτρα σας στο γυαλί;;;;;;;;;;;;;;;

    Με όλες αυτές τις δηλώσεις των βουλευτών του ο ΣΥΡΙΖΑ δείχνει πόσο ανέτοιμος είναι να κυβερνήσει, και το μόνο που θα καταφέρει είναι να αναστήσει και πάλι το ΠΑΣΟΚ στο οποίο τρίβουν τα χέρια τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου