Κρατιέστε; Έχουμε και λέμε: οικιακά τιμολόγια αύξηση έως 40%, αγροτικά 60%, βιομηχανικά 8%. Και όλα αυτά από το 2011 και σε πλήρη εφαρμογή το πολύ μέχρι το 2013. Έτσι είπε ο επικεφαλής της ΔΕΗ κ. Ζερβός, έτσι συμφώνησε και η κυβέρνηση και ο κόσμος έτσι θα χορέψει. Το Σεπτέμβριο αναμένεται να...
εγκριθεί και η σχετική διάταξη από την κ. Μπιρμπίλη η οποία είναι η αρμόδια Υπουργός. Όλα αυτά για να αντιμετωπιστούν τα περιβαλλοντικά έξοδα που θα επιβαρύνουν τη ΔΕΗ από το 2013 και μετά. Και τώρα εδώ εγώ τρελαίνομαι και λέω. Πόσα ακόμη πρέπει να πληρώσει ο κόσμος δηλαδή έλεος. Ξέρετε ποια είναι η μηνιαία αμοιβή του προέδρου της ΔΕΗ κ. Ζερβού; Δε ξέρετε. Ο μισθός του ξεπερνά τις 10.000 ευρώ και αγγίζει τις 12.000 ευρώ. Δε γνωρίζω για τυχόν πριμ, bonus, παραστάσεις η κάτι άλλο που τυχόν λαμβάνει. Γνωρίζω όμως ότι του παρέχεται πολυτελέστατο αυτοκίνητο (μια βόλτα από την οδό Χαλκοκονδύλη θα σας πείσει, περισσότερα από ένα οχήματα βρίσκονται παρκαρισμένα έμπροσθεν του κτιρίου δε λέω μάρκα αλλά είναι κρατικά ) , οδηγός όλη τη μέρα και φυσικά βενζίνη πληρωμένη από το κράτος. Το ίδιο Βέβαια ισχύει σε όλους τους παρόμοιους οργανισμούς. Πόσα ξοδεύει ο κάθε ένας μας για να πάει στη δουλειά του κάθε μέρα; Σκέφτηκαν άραγε ποτέ να μειώσουν κάτι από αυτά; Όχι ρε τι λες τώρα. Αφού όλοι αυτοί οι πρόεδροι τις τελευταίες αυξήσεις τους τις πήραν το Μάιο του 2010 όταν όλοι οι άλλοι είχαν μειώσεις. Αλλά γι’ αυτό θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο. Πώς μπορείς να είσαι μονοπώλιο και να φαλιρίζεις μόνο αυτοί το καταφέρνουν ή εγώ είμαι τόσο άσχετος και δε το ξέρω.
εγκριθεί και η σχετική διάταξη από την κ. Μπιρμπίλη η οποία είναι η αρμόδια Υπουργός. Όλα αυτά για να αντιμετωπιστούν τα περιβαλλοντικά έξοδα που θα επιβαρύνουν τη ΔΕΗ από το 2013 και μετά. Και τώρα εδώ εγώ τρελαίνομαι και λέω. Πόσα ακόμη πρέπει να πληρώσει ο κόσμος δηλαδή έλεος. Ξέρετε ποια είναι η μηνιαία αμοιβή του προέδρου της ΔΕΗ κ. Ζερβού; Δε ξέρετε. Ο μισθός του ξεπερνά τις 10.000 ευρώ και αγγίζει τις 12.000 ευρώ. Δε γνωρίζω για τυχόν πριμ, bonus, παραστάσεις η κάτι άλλο που τυχόν λαμβάνει. Γνωρίζω όμως ότι του παρέχεται πολυτελέστατο αυτοκίνητο (μια βόλτα από την οδό Χαλκοκονδύλη θα σας πείσει, περισσότερα από ένα οχήματα βρίσκονται παρκαρισμένα έμπροσθεν του κτιρίου δε λέω μάρκα αλλά είναι κρατικά ) , οδηγός όλη τη μέρα και φυσικά βενζίνη πληρωμένη από το κράτος. Το ίδιο Βέβαια ισχύει σε όλους τους παρόμοιους οργανισμούς. Πόσα ξοδεύει ο κάθε ένας μας για να πάει στη δουλειά του κάθε μέρα; Σκέφτηκαν άραγε ποτέ να μειώσουν κάτι από αυτά; Όχι ρε τι λες τώρα. Αφού όλοι αυτοί οι πρόεδροι τις τελευταίες αυξήσεις τους τις πήραν το Μάιο του 2010 όταν όλοι οι άλλοι είχαν μειώσεις. Αλλά γι’ αυτό θα μιλήσουμε σε άλλο άρθρο. Πώς μπορείς να είσαι μονοπώλιο και να φαλιρίζεις μόνο αυτοί το καταφέρνουν ή εγώ είμαι τόσο άσχετος και δε το ξέρω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου